loading...
بزرگترین مرجع خبری و آموزشی فناوری اطلاعات
محمد رضا بازدید : 65 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

اینتل در نظر دارد تا لقب سردمدار پردازنده‌های 64 بیتی اندروید را از آن خود کند. اینتل اعلام کرده است که در نظر دارد تا پردازنده‌های 64 بیتی را برای اندروید 32 بیتی کنونی ارائه کند؛ اما این امر چگونه ممکن است؟ این کمپانی هفته‌ی گذشته در مراسم سالانه ی خود با عنوان کنفرانس توسعه‌دهندگان چین، قدم‌هایی را که در این راه برداشته تشریح کرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اینتل چگونه پردازش‌های 64 بیتی را روی اندروید 32 بیتی انجام خواهد داد؟

محمد رضا بازدید : 159 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

طبق گزارشات مایکروسافت بزودی آپدیت ویندوز ۸٫۱ منتشر میشود.اگرچه نصب این بروزرسانی ساده نیست و توصیه نمی شود .

آخرین خبر :ظاهرا مایکروسافت نصب این بروزرسانی را غیر فعال کرده است.

بروزرسانی رسمی آن تا ۸ آپریل صورت پذیر نیست اما گزارشات متعدد ادعا میکنند با رد کردن بعضی مراحل، می توان آنرا نصب کرد .اما این کار توصیه نمی شود

یکی از روش ها در این گزارش کار شامل ایجاد تغییر در رجیستری ویندوز است ، این روش می تواند خطرناک باشد اگر شما به این کار وارد نباشید.

درادامه ی توضیح انتشار بروز رسانی ، پس از نصب آن ویژگی های desktop-friendly جدید را نیز فعال کنید…که این بروز رسانی را میتواند از طریق تغییر رجیستری و یا از طریق لینک مستقیم دریافت کنید .

 

طبق گزارشات اخیر ، تغیرات در بروزرسانی ویندوز ۸٫۱ عبارت است از new right-clickable context-sensitive menus وهمچنین توانایی سنجاق کردن برنامه های محیط دسکتاپ در مترو و اضافه کردن دکمه های جستجو و دکمه پاور به صفحه نمایش

 

بطور خلاصه ویندوز ۸٫۱ برای کامپیوترهای غیر لمسی قابل قبول تر است.مثال : به طور خودکار بوت شدن رایانه های شخصی غیر لمسی به ویندوز ۷ ..

محمد رضا بازدید : 125 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

چندی است یاهو به دلیل تحریم ها ایران را از لیست کشورهایش حذف کرده است . ورلد آی تی تا به حال چندین روش برای ساختن آی دی یاهو منتشر کرده است که در اینجا می توانید ببینید . امروز آموزش تصویری ساخت اکانت یاهو بوسیله گوگل کروم را آموزش خواهیم داد .

گزینه Create New Account را انتخاب کنید .

محمد رضا بازدید : 109 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds معروف را همه می شناسیم و حتما شما هم از بازی کردن آن لذت برده اید . محبوبیت این بازی تا حدی رشد کرده است که در حال حاضر به هر نقطه از بازار که سر بزنید محال است تصویر این پرندگان را روی لباس ها یا کیف و کفش ها و حتی قاب موبایل ها وتبلت ها و بسیاری از دیگر وسایل مشاهده نکنید .

xl_Angry-Birds-Stella-624

محمد رضا بازدید : 109 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

همزمان با نزدیک شدن به “کنگره جهانی تلفن‌همراه”(MWC 2014) اخبار گوشی های هوشمند هم روز به روز داغ می شود . طبق همین اخبار به گفته ی منابع اصلی شرکت سامسونگ قرار است  تا هفته ی آینده Galaxy S5 رسما معرفی شود ، اما با توجه به همین موضوع  اخبار جدیدی در مورد حسگر اثر انگشت این گوشی منتشر شده است .

Mobile-World-Congress-Fira-Barcelone

محمد رضا بازدید : 83 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

بعد از انتشار اخباری در مورد شایعه انتشار ویندوز ۹ زودتر از موعد اینبار اخباری در این زمینه منتشر شده است که تا حدودی جدی تر و واقعی تر به نظر می رسد . از آنجایی که مایکروسافت در عرضه ی ویندوز ۸ با مشکل مواجه شد و آپدیت این سیستم عامل هم نتوانست از فشار مشکلات آنها کم کند ، آنها سعی دارند تا با انتشار سریعتر این سیستم عامل از بار روانی خود کم کنند .

windows-9

محمد رضا بازدید : 1048 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

سال 2013 میلادی سال پرفروغی برای ویندوزفون 8 نبود، اگرچه فروش تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی نسبت به سال گذشته، افزایش چشم‌گیری از خود نشان داد، اما ابزارهای مجهز به سیستم عامل مایکروسافت به‌همراه اکوسیستم ویندوزفون سال چندان دلچسب و به یادماندنی را از جنبه‌ی عرضه‌ی یک محصول خارق‌العاده یا نشانه‌ی خارق‌العاده‌ای مبنی بر پیشرفت این اکوسیستم سپری نکرد. آیا سال 2014 نیز به‌همین ترتیب برای ویندوزفون خواهد گذشت؟

دلایل خرید یک تلفن‌هوشمند ویندوزفونی در سال 2014 چیست؟

محمد رضا بازدید : 83 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

اخیرا شاهد انتشار تصاویری از ویژگی‌های جدید بروزرسانی ویندوز 8.1 هستیم. از جمله‌ی تغییراتی و بهینه‌سازی‌هایی که در تصاویر و مطالب منتشر شده قبلی به آن‌ها پرداختیم، می‌توان به امکان پین‌کردن اپلیکیشن‌های ویندوز استور به نوار ابزار دسکتاپ اشاره کرد.

تصاویر جدیدی از محیط ویندوز 8.1 با بروزرسانی اول آن فاش شد

محمد رضا بازدید : 729 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

برخی از اپلیکیشن‌ها هرچند بسیار جذاب و پرکاربرد هستند، اما در عین حال عمر باتری تلفن‌هوشمند یا تبلت‌ها را بسیار کاهش می‌دهند. کمپانی KS Mobile که اپلیکیشن Battery Doctor را توسعه داده و به بازار عرضه کرده است، لیستی از پرمصرف‌ترین اپلیکیشن‌های موجود برای سیستم‌عامل اندروید را تهیه کرده است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

10 اپلیکیشن پرمصرف اندروید کدام اپلیکیشن‌ها هستند؟

محمد رضا بازدید : 151 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

مایکروسافت در حال حاضر در حال توسعه‌ی بزرگترین بروزرسانی برای سیستم‌عامل موبایل خود، یعنی ویندوزفون 8 است که تحت نام ویندوزفون 8.1 برای تلفن‌های‌هوشمند ویندوزی منتشر خواهد شد. مرکز اعلانیه‌ها یکی از بزرگترین تغییراتی است که شاهد عرضه‌ی آن در کنار امکان تنظیم اعلانیه‌‌ی اپلیکیشن‌ها و کنترل آن‌ها در ویندوز 8.1 خواهیم بود.

تصاویر واضح فاش شده، وجود مرکز اعلانیه‌ها در ویندوزفون 8.1 را بیش از پیش تأیید کرد

محمد رضا بازدید : 853 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

براساس شایعات جدیدی که پس از خرید موتورولا توسط لنوو منتشر شده، گویا قرار است تا نسل بعدی تلفن‌های‌هوشمند نکسوس توسط این کمپانی چینی طراحی و تولید شود، لازم به ذکر است که شایعاتی نیز مبنی بر عدم تولید محصولی با نام نکسوس به گوش رسیده است. هرچند شایعات فراوانی در این مورد مطرح شده، اما نمی‌توان با قطعیت در این مورد سخن گفت، پس هنوز می‌توان سایر گزینه‌های موجود برای تولید نسل جدید نکسوس را نیز ممکن عنوان کرد.

مدل مفهومی نکسوس 6 به شکل خمیده، در شش رنگ و با قابلیت ترمیم خودکار طراحی شده است

محمد رضا بازدید : 766 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

مایکروسافت با ارائه‌ی نسخه‌ی 8.1 ویندوز، درصدد جلب رضایت کاربران پی‌سی‌ها برآمده است. اما گویا تغییرات اعمال شده کافی نبوده است؛ چراکه بروزرسانی اولیه که قرار است برای این ویندوز منتشر شود، امکانات دیگری را نیز برای سهولت استفاده در پی‌سی‌ها در بردارد. پیش از ارائه‌ی اولین بروزرسانی برای ویندوز 8.1، تصاویر متعددی از محیط ویندوز 8.1 پس از اعمال این بروزرسانی منتشر شده است.

تصاویری از ویندوز 8.1 با بروزرسانی اول آن فاش شد

محمد رضا بازدید : 671 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

یک کی‌لاگر تکه‌ی نرم‌افزاری و در شرایط ترسناک، یک سخت‌افزار است که هر کلیدی را که بر روی صفحه‌کلید فشار می‌دهید ثبت می‌کند. این نرم‌افزار یا سخت‌افزار می‌تواند پیغام‌های شخصی، رمزهای عبور، شماره کارت و هر چیزی که تایپ می‌کنید را ثبت نماید. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با هم به نکاتی بپردازیم که دانستن آن‌ها برای مقابله با این بدافزارها لازم و ضروری است.

آنچه باید برای حفظ امنیت خود در مورد کی‌لاگرها بدانید

محمد رضا بازدید : 108 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

گویا کماکان باید منتظر شنیدن اخبار متحیرکننده‌ای در مورد انتخاب مدیرعامل کمپانی مایکروسافت باشیم. چند روز پیش خبری در زومیت منتشر شد که حکایت از انتخاب ساتیا نادلا به‌عنوان مدیرعامل ردموندی‌ها داشت، اما هم‌اکنون اخباری در مورد ساندرای پیچای منتشر شده است که در حال طی مراحل نهایی مذاکرات است. نظر شما در این مورد چیست؟

ساندرای‌پیچای نزدیک‌ترین گزینه برای تکیه زدن به صندلی مدیریت در مایکروسافت است

محمد رضا بازدید : 1024 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (1)

در صورتی که شما نیز در دوران کودکی کنجکاوی خاصی نسبت به وسایل الکترنیکی داشته و تا به حال با باز کردن چندین وسیله‌‌ی الکترونیکی به کنکاش در درون آن‌ها پرداخته‌اید، قطعا سیم‌های رنگارنگ موجود در ساختار داخلی این ابزار‌ها را مشاهده کرده‌اید که هر یک به سمت و سویی رفته و وظیفه‌ی خاصی را برعهده دارند. شاید بسیار جالب باشد اگر بدانید که درون مغز ما انسان‌ها نیز ساختار مشابهی دارد با این تفاوت که زیبایی اصلی‌ترین فاکتور ساختار داخلی مغز ما انسان‌ها است.

تماشا کنید: یک تصویر از اسکن سه بعدی مغز که رابطه‌ی نئورون‌ها را به زیبایی نمایش می‌دهد

محمد رضا بازدید : 701 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

جنگ میان نوکیا و HTC در آلمان همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد نوکیا، علاوه بر پیروزی در دادگاه بریتانیا، این بار نیز موفقیت دیگری بدست آورده است. یک دادگاه در کشور آلمان، HTC را به نقض پتنت EP 1578613 B1 نوکیا متهم کرده است. دادگاه در این خصوص رای بر جلوگیری از واردات و فروش کلیه دستگاه‌های HTC که ناقض این پتنت محسوب شده اند داده است.

نوکیا بار دیگر در دادگاه پتنتی آلمان HTC را شکست داد

محمد رضا بازدید : 1033 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

براساس آخرین گزارش‌ موسسه‌ی آماری ABI، تلفن‌های‌هوشمند مبتنی بر ویندوز فون رشدی 104 درصدی را در سه ماهه‌ی چهارم سال 2013 میلادی به خود دیده است. در سه ماهه‌ی چهارم سال 2013 میلادی، تعداد 10.9 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند ویندوزفونی به بازار عرضه شده است که در مقایسه با سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2012 میلادی شاهد رشدی دو برابری است.

رشد %104 تلفن‌های‌ ویندوزفون در سه‌ماهه‌ی چهارم 2013 نسبت به مدت مشابه در سال 2012

محمد رضا بازدید : 1058 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
نخستین گوشی اندرویدی نوکیا پردازنده دو هسته‌ای با توان یک گیگاهرتز را در خود جا داده است و شامل رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، نمایشگر لمسی ۴٫۰ اینچی از نوع WVGA و دوربین ۵ مگاپیکسلی می‌شود.
xl_nokiandroidphone
 
محمد رضا بازدید : 804 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

با توجه به اخبار دنیای فناوری اطلاعات، انگار هر روز باید منتظر یک تلفن اندرویدی جدید باشیم. انتخاب بین این گوشی ها بسیار سخت شده است.

13563514455051 (1)

محمد رضا بازدید : 775 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

فروش تبلت در سال 2013 با افزایش مواجه بوده است ولی این مساله چندان تعجب آور نیست. تحلیل‌گران IDC می‌گوید که در مجموع طی سال گذشته‌ی میلادی 217.1 میلیون تبلت فروخته شده است که نمایانگر رشد 50.6 درصدی نسبت به سال پیش از آن است. اما به نظر می‌رسد این بازار در حال اشباع شدن بوده و بخاطر رقابت شدیدی که میان انواع و اقسام شرکت‌ها به وقوع پیوسته، سرعت رشد این بازار در حال کاهش است.

رشد بازار تبلت‌ها در سال 2013 با کاهش سرعت همراه بوده است

محمد رضا بازدید : 59 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

براساس اخبار منتشر شده، آخرین تراشه‌‌های گرافیکی مکسول انویدیا نشان از بهبود در عملکرد این کارت‌گرافیک در مصرف باتری دارد. انویدیا با طراحی و تولید کارت‌گرافیک مبتنی بر معماری کپلر موفقیت‌های فراوانی را در لپ‌تاپ‌ها به خود اختصاص داد، از این‌رو این کمپانی درصدد کسب موفقیت‌هایی با استفاده از این فناوری در دنیای ابزار‌های قابل حمل به‌همراه تراشه‌ی تگرا کی‌وان است. انویدیا درپی تکرار این موفقیت‌ها این بار با استفاده از فناوری مکسول در دنیای پی‌سی‌ها و لپ‌تاپ‌ها است.

تراشه‌های مبتی بر فناوری مکسول انویدیا از تراشه‌ی تگرا کی‌وان کم مصرف‌تر و قدرتمند‌تر خواهد بود

محمد رضا بازدید : 147 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

حتی اگر شما یک کاربر ویندوز و یا مک هستید، دانستن شیوه‌ی استفاده از لینوکس یک مهارت با ارزش محسوب می‌شود و می‌تواند به شما در اجرای مجموعه‌ای از فعالیت‌های فوق‌العاده کمک کند؛ حتی اگر بعنوان سیستم‌عامل اصلی دستگاه شما مورد استفاده قرار نگیرد. در ادامه به ده راه برای استفاده از لینوکس خواهیم پرداخت که نیازی به مهاجرت کامل شما به این سیستم‌عامل نخواهد داشت.

Linux

محمد رضا بازدید : 779 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از دلایل فروش خوب محصولاتی همچون آیفون 5s و HTC One max مجهز بودن آن‌ها به حسگر تشخیص اثر انگشت است. این تلفن‌ها برای شناسایی اثر انگشت کاربر از حسگرهایی استفاده می‌کنند که مخصوص این کار طراحی شده اند. شرکت Diamond Fortress Technologies برای پاسخ به نیاز کاربرانی که تلفن همراهشان به چنین حسگرهایی مجهز نیست راه حلی را در استفاده از طریق دوربین تلفن به عنوان حسگر مطرح کرده است و اپلیکیشن ICE Unlock را برای اندروید منتشر کرده است. به کمک این اپ می‌توانید قفل تلفن اندرویدی خود را با اثر انگشتتان و تنها به کمک دوربین باز کنید.

دانلود کنید: با ICE Unlock بدون نیاز به هیچ حسگری قفل تلفن خود را با اثر انگشتتان باز کنید

محمد رضا بازدید : 85 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا می‌خواهید برج ایفل را از نمای نزدیک‌تری ببینید اما نمی‌توانید در پاریس به این خواسته‌تان دست یابید؟ نقشه گوگل برای نمایش تصاویر مجازی در خدمت شما است. البته همه چشم اندازها از طریق این ویژگی در اختیار شما قرار نمی‌گیرند چرا که برخی از نقاط به دلیل مسائل امنیتی از سوی دولت‌های مربوطه محو و نامشخص می‌گردند. در ادامه 10 مورد از مهم‌ترین مکان‌های غیرقابل مشاهده ر روی نقشه گوگل را معرفی خواهیم کرد.

۱۰ مکانی که اجازه مشاهده آنها روی نقشه گوگل را ندارید

محمد رضا بازدید : 271 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

براساس گواهی منتشر شده توسط Blutooth SIG می‌توان به این نتیجه رسید که ویندوزفون گواهی بلوتوث را دریافت کرده است. هم اکنون مایکروسافت در حال جمع‌آوری گواهی‌های مورد نیاز برای عرضه‌ی رسمی سیستم‌عامل خود است.

ویندوزفون 8.1 گواهی بلوتوث دریافت کرد

محمد رضا بازدید : 703 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

ابزارهای تولید شده از سری نکسوس پس از ارائه‌ی اولین نسخه از تلفن‌هوشمند نکسوس وان در سال 2010 راه درازی را تا رسیدن به این نقطه پیموده‌اند. به‌نظر می‌رسد سری نکسوس پس از ارائه‌ی 5 تلفن‌هوشمند، سه تبلت و یک پخش‌کننده‌ی مدیا به آخر خط رسیده است و از این‌پس شاهد تولید محصولی با برند نکسوس نخواهیم بود. براساس آخرین شایعات موجود، احتمالا نکسوس 5 آخرین تلفن‌هوشمندی با برند نکسوس است که شاهد عرضه‌ی آن به بازار بوده‌ایم.

\"آیا

محمد رضا بازدید : 1098 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

گیگابایت در دنیای کامپیوتر و سخت‌افزار نامی کاملاً آشنا است اما در دنیای گوشی و تبلت کمتر از آن یاد می‌شود. با توجه به رشد روزافزون فروش وسایل همراه، گیگابایت هم مثل بسیاری از تولیدکنندگان سخت‌افزار برای این بازار برنامه‌ریزی کرده و در شروع حرکتی آهسته و پیوسته را با رونمایی از چندین گوشی جدید و حتی یک ابزار پوشیدنی، کلید می‌زند. در ادامه‌ی مطلب به برنامه‌ی گیگابایت برای سال 2014 می‌پردازیم.

\"گیگابایت


محمد رضا بازدید : 665 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

ال‌جی اعلام کرده است که گوشی G Pro 2 را در ماه آینده معرفی خواهد نمود و اکنون دو تصویر که ادعا می‌شود متعلق به این دستگاه هستند در یک وب‌سایت انجمن کره‌ای نمایان شده است. به دنبال گوشی 5.5 اینچی سال پیش ال‌جی یعنی Optimus G Pro، این کمپانی کره‌ای قصد دارد جایگزین آن را با طراحی مشابه LG G2 عرضه کند. در LG G Pro 2 کلیدهای فیزیکی در قسمت پشت دستگاه جای گرفته‌اند.

\"تصاویر

محمد رضا بازدید : 80 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

امروزه شاهد رشد روزافزون حجم صفحات وب هستیم. با بالاتر رفتن کیفیت محتوای ارائه شده، هر ساله حجم متوسط صفحات وب افزایش می‌یابد، ولی توسعه‌دهنده حرفه‌ای کسی است که بتواند در عین حفظ کیفیت بالای محتوای وب‌سایت، حجم ان را کمینه نگه دارد. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین ابزارهای سنجش حجم و سرعت دانلود صفحات وب می‌پردازیم.

\"10

محمد رضا بازدید : 97 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

مینی‌اپ‌های QSlide ال‌جی، برای چک کردن سریع تقویم و یا اجرا کردن یک ویدئو بسیار کارآمد هستند. اما این برنامه‌های کوچک تا کنون تنها محدود به قابلیت‌های از پیش نصب شده بر روی گوشی بوده‌اند. ال‌جی به تازگی کیت توسعه‌ی مخصوص برنامه‌های QSlide را ارائه نموده است که به توسعه‌دهندگان امکان ساخت و توسعه‌ی اپلیکینش های جدید برای این ویژگی دستگاه‌های ال‌جی را فراهم می‌کند.

\"QSlide\"

محمد رضا بازدید : 93 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

نخستین گوشی اندرویدی نوکیا پردازنده دو هسته‌ای با توان یک گیگاهرتز را در خود جا داده است و شامل رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، نمایشگر لمسی ۴٫۰ اینچی از نوع WVGA و دوربین ۵ مگاپیکسلی می‌شود.

\"xl_nokiandroidphone\"

محمد رضا بازدید : 88 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

اخیرا شایعاتی در دنیای فناوری منتشر شده است که حکایت از خروج اینتل از بازار تلفن‌های‌هوشمند دارد. گزارش‌ها، منبع شایعات را تولیدکنندگان سخت‌افزار ابزار‌های هوشمند موجود در تایوان ذکر کرده‌اند.

\"آیا

محمد رضا بازدید : 95 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

امروز صبح، اپل گزارش مربوط به عمکرد مالی این شرکت در فصل پایانی سال ۲۰۱۳  را منتشر نمود و خبر از رکورد تازه فروش ۵۱ میلیون دستگاه آیفون در این فاصله زمانی داد. حال موسسه Strategy Analytics گزارش نموده که سامسونگ در همین فاصله زمانی ۸۶ میلیون دستگاه تلفن هوشمند، به فروش رسانده است.

\"رکورد

محمد رضا بازدید : 113 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

مایکروسافت در حال پیوستن به پروژه Open Compute است که بر اساس آن برنامه‌ها و کدهای پشت سرورهای دیتاسنتر که به سرویس‌های عظیم ابری این شرکت قدرت می‌بخشد را به اشتراک خواهد گذاشت. تا حدودی غافلگیر کننده است که ببینیم کمپانی نظیر مایکروسافت نسبت باز کردن پلتفرم‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری خود اقدام کند، اما در این مورد این دقیقا اتفاقی است که در حال رخ دادن است.

\"OCP\"

محمد رضا بازدید : 41 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

نوکیا زمان دقیق مراسم خبری خود در کنگره جهانی موبایل MWC را مشخص کرد. می‌توانید تقویم خود را برای روز دوشنبه ۵ اسفند ۹۲، ساعت ۱۱ صبح به وقت ایران (7:30 GMT) علامت بزنید. در تصویر مربوط به این خبر، نمی‌توان موضوع مشخصی را از جمله‌ی "Meet us under the tree" دریافت کرد و تقریبا تمام اتفاقات مربوطه، تا آن زمان بصورت راز در سینه‌ی نوکیا باقی خواهد ماند.

Nokia MWC Event

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 1,843
  • بازدید سال : 6,181
  • بازدید کلی : 274,586