loading...
بزرگترین مرجع خبری و آموزشی فناوری اطلاعات
aVaTaR بازدید : 1626 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)
تصاویر سریعترین شارژر جهان/ توان شارژ همزمان 6 دستگاه

 

 

مبتکران آمریکایی شارژی ساخته اند که می تواند در آن واحد و به طور همزمان ۶ وسیله الکترونیکی را شارژ کند.


به گزارش ای تی ال از مهر، به گفته سازندگان All-Dock، این دستگاه می تواند در کمتر از یک ساعت، یک تلفن هوشمند را تا ۸۰ درصد ظرفیت خود شارژ کند.

این دستگاه برای سازگاری با وسایل خاص، پورت های مشخص ندارد اما یک سری شکاف ها در آن طراحی شده است که با هر وسیله الکترونیکی منطبق می شود. این شارژر در سه اندازه عرضه شده است که کوچک ترین آنها ....................

به ادامه مطلب مراجعه کنید >>>>>>

aVaTaR بازدید : 36618 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)
1- آیفون 6 اپل که در دو اندازه 4.7 و 5.7 اینچی در اواسط سال 2014 میلادی وارد بازار می‌شود

2- Galaaxy S5 سامسونگ که نمایشگر منحنی 2560 در 1440 پیکسی، دوربین 16 مگاپیکسلی و اندروید 4.4 دارد

3- Lumia 929 - Icon نوکیا که قوی‌ترین گوشی هوشمند ویندوزی جهان محسوب می‌شود و فوریه در کنگره جهانی MWC به نمایش درمی‌آید

4- HTC One 2 که با نام M8 هم شناخته می شود و برای آن نمایشگر 5 اینچی 1920 در 1080 پیکسل و دوربین باکیفیت Ultrapixel در نظر گرفته شده است

 

5 _ .................................

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

aVaTaR بازدید : 42257 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2013/12/345.jpg

سكس و اينترنت

 

 

دو‌ماهنامه اينترنت
داستان از آنجا شروع شد که چند وقت پيش پاي تلويزيون (همون صداوسيما) نشسته بودم و به يكي از سخنراني‌ها در مورد رابطه بين جنس‌هاي مخالف (زن و مرد يا دختر و پسر) گوش مي‌كردم. صحبت‌هاي ايشان به جذابيت بین دخترها و پسرها و اينكه در حال حاضر موضوع Sexجذاب‌ترين و پربيننده‌ترين موضوع در اينترنت در دنیاست، کشیده ‌شد. اونجا بود که از خودم پرسیدم «يعني واقعاً Sexجذاب‌ترين موضوع در اينترنته؟!»

مشکل اینجا بود که تعريف من و خیلی‌ها از اينترنت يه چيزيه كه اگه اين حرف آقای سخنران درست باشد، يا بايد قيد تعريفم رو مي‌زدم و يا بايد به اين دنيا به یک ديد دیگه نگاه مي‌كردم. تعريف من از اينترنت خيلي ساده است: "اينترنت، یک دنياي مجازي است"، تعريفي كوچك با مفهومي بزرگ. به عبارت ساده‌تر تمام آن چیزهایی که در دنياي واقعي هست در اينترنت هم وجود دارد، فقط به‌صورت مجازي. در واقع اينترنت سايه‌اي است از دنیای واقعی بر روي دنياي ديجيتال.

همان‌طوري كه در دنياي واقعي هر كسي مي‌تواند يك منزل يا محل كار يا شخصيتی خاص داشته باشد، در اينترنت هم مي‌تواند همان كار و شخصيت را در صفحاتي كه به آن Web Page مي‌گوييم ارائه کند. اصولاً اينترنت در تعريف من چيزي جداي از زندگي واقعي نيست، پس صدالبته در اينترنت هم بايد جاهايي مانند مراكز موسوم به فحشاء، كاباره‌ها و ... وجود داشته‌باشد، همان‌طور كه در آن مكان‌هايي براي ارائه مطالب درسی، ورزشی، روحاني و مذهبي پیدا می‌شود.

پس تا اين‌جاي كار مشكلي وجود ندارد. چون اگر در دنياي واقعي Sex و Porn وجود دارد، در دنياي مجازي هم مسلماً وجود خواهد داشت. اما اشكال از اينجا شروع مي‌شود كه فرض كنيم يا بپذيريم Sexبيشترين جذابيت و مراجعه در اينترنت را در دنیا دارد. اگر اين‌طور باشد و باز اگر تعريف من از اينترنت درست باشد، بايد بپذيريم كه Sexدر دنياي واقعي پرجاذبه‌ترين موضوع در بين مردم است، يعني ما واقعاً در چنین دنيايي زندگي مي‌كنيم؟

اشتباه نكنيد! من نمي‌گويم Sexبد است يا ايرادي دارد،اما اصولاً زیاده‌روی در هیچ کاری پسندیده نیست و در این مورد خاص، قبيح و دور از اخلاق نیز به شمار مي‌آيد. خوب، چه كار بايد مي‌كردم؟! تعريفم را از اينترنت كنار بگذارم؟! يا بپذيرم كه در چنین دنيایي زندگي مي‌كنم؟! يا نسبت به صحبت‌هاي سخنران محترم شك كنم؟!

به خودم گفتم بهترين كار این است که در این مورد تحقيق کنم تا حقیقت روشن شود. قاعدتاً بهترین منبع برای تحقیق، مراجعه به........

 

 

 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید >>>>>

aVaTaR بازدید : 29488 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

 


شرکت اینتل یک کامپیوتر بسیار کوچک را با نام "ادیسون" روانه بازار خواهد نمود که ابعاد این کامپیوتر برابر با یک کارت SD است.



بنا به گزارش ای تی ال ادیسون در میانه سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه خواهد شد.


 
 


 این کامپیوتر امکاناتی مانند اتصال به ....

aVaTaR بازدید : 546 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)
شمشیر ژاپنی یا هفت‌تیر آمریکایی؟!

 

چند سالی است که مفهوم "بازی" مرز سن و سال را رد کرده و به دنیایی وسیع تبدیل شده است که سهم بزرگی از این دنیا را کنسول‌های بازی تشکیل می‌دهند که در صدر آن‌ها مایکروسافت و سونی قرار دارند؛ حال این دو غول دنیای تکنولوژی هر سال با ارائه نسل جدید کنسول‌های خود جنگ بزرگی را آغاز کرده‌اند و سوال اصلی اینجاست، چه کسی پیروز میدان نبرد می‌شود؟


به گزارش ای تی ال از ایسنا، در یک سوی میدان نبرد محصول مایکروسافت، یعنی ایکس‌باکس وان دیده می‌شود و در مقابل آن کنسول شرکت سونی یا همان پلی‌استیشن چهار قد علم کرده است.
اما جدای رجزخوانی‌هایی که در مراسم رونمایی این کنسول‌ها به مخاطبان گفته شده 

aVaTaR بازدید : 3093 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)
ساخت قوی‌ترین روبوت جهان 100 برابر توانمندتر از انسان

 

محققان مرکز UC Berkeley در حال ساخت روبوت جدیدی هستند که بسیار قدرتمند است و از آن به عنوان قوی‌ترین روبوت جهان یاد می‌شود.


به گزارش ای تی ال از شماران سیستم، محققان در شرایط آزمایشگاهی این روبوت را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که عضلات این محصول

aVaTaR بازدید : 48070 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

به خبر گذاری ای تی ال در نمایشگاه CES امسال شرکت بزرگ فینیکس کوچک‌ترین و جالب ترین شارژر لپ تاپ دنیا را برای عموم به معرض نمایش گذاشت.

بنا به گزارش ای تی ال این شارژر که ۶۵ مبدل برق شهری با ....

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 636
  • بازدید ماه : 1,848
  • بازدید سال : 6,186
  • بازدید کلی : 274,591